Välkommen till min nya blogg!

Hej på er !

Här tänker jag att skriva lite gran om mina erfarenheter som herrgårdsägare av Ålshults Herrgård.

I slutet av maj 2008 kom jag hit med min make efter vi hade flyttat från Belgien. Ett helt nytt liv började för oss inte minst när vi blev ansvarig för huset och trädgården. Men efter drygt två år har vi inte alls ångråt oss det här steget.

Tvärtom....fast inte alla dagar är lika enkla och att börja ett nytt liv i ett annat land är minst sagt en stor utmaning. Vi har varit med om många roliga saker och en del mindre roligare saker.

Men att få bo i detta huset är underbart, spännande och lärorik. Detta skulle jag ville dela med er som ville läsa min blogg.

Inte minst blir det också en utmaning att skriva så bra som möjligt på svenska...det är ju inte mitt modersmål så några stavfel bör man väl ta när man läser om vad jag är med om på Ålshults Herrgård.

Varmt välkomna!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nordlycka

Kul att du har börjat blogga John!!! :)



Kolla in min blogg om mitt lantställe! :)



Kram Klas

2011-02-04 @ 23:40:25
URL: http://nordlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0